השר בן גביר בבאר שבע: "זה המבחן של הממשלה"

בנצי לייזרוביץ No Comments on השר בן גביר בבאר שבע: "זה המבחן של הממשלה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע היום בבוקר יחד עם מפכ"ל המשטרה לסיור בבאר שבע. "באנו להעביר מסר ברור, נחזיר את המשילות לדרום"

7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שינוי המדיניות במשטרה, והמלחמה בפשיעה בדרום: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ירד הבוקר לדרום ולעיר באר שבע וקיים הערכת מצב עם פיקוד דרום בראשות מכפ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי וממ"ז דרום ניצב פרץ עמר.

השר בן גביר אמר בסיור: "אני בא לכאן כדי להעביר מסר, המסר הוא שבאנו למשול במדינת ישראל. יש כאן הרבה עבודה, יש כאן מאבק, אני לא יכול להבטיח הצלחות תוך יום ולא תוך יומיים, אבל אני כן יודע שבעזרת המשטרה שאני מתרשם כך הזמן מהיכולות, מהאיכויות, אבל בצד שני שהשוטרים צריכים גיבוי, בעז"ה ממני הם יקבלו".

"צריכים תקציבים, צריכים תוספת תקנים, צריכים תוספות במשכורות, זה יהיה המבחן הקרוב של הממשלה" הוסיף השר. "ואני אומר זה בצורה הכי פשוטה כמו שאני דורש ממני ומהממשלה לבוא ולתת גב, להוסיף משכורות, להוסיף תקנים, להביא עוד הרבה מאוד שוטרים, אני גם דורש מהמשטרה לחתור למגע, להסתכל לפושעים בעיניים ולחתור למגע, לא לוותר להם".

"התחושה כאן של האנשים, היא תחושה לא פשוטה, ואני שומע אותה. צריך להציל את העיר, ולכן אני חושב שגם המשטרה צריכה להבין שהיום הצפייה ממנה זה להשליט את הסדר בבאר שבע, להשליט את הסדר בדרום, בשביל זה באנו, יש הרבה הרבה עבודה וזה מסר שלי כאן היום".

מלבד המלחמה בפשיעה עליה הצהיר בן גביר במהלך הבחירות וכעת נראה שבכוונתו ליישמה, הבוקר קיבל בן גביר חיזוק לעמדתו כשדובר המשטרה, נצ"מ אלי לוי, אמר הבוקר (ה') בראיון לרשת ב' כי "מינויו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצר הרתעה ברחוב הערבי".

"דבר אחד אני כן מרגיש כמי שנמצא בשטח – ההגעה של איתמר בן גביר גרמה להרתעה מאוד גדולה בעיקר במגזר הערבי, יש איזו דריכות לקראת הכניסה שלו" אמר דובר המשטרה בריאיון. "הוא הגיע אלינו לסגל הפיקוד הבכיר במטה הארצי עם הרבה אנרגיות, לתת, להשקיע, לתת משאבים ולהעלות את שכר השוטרים".

בנוסף, בשבוע שעבר, העביר השר בן גביר ללשכת מפכ"ל המשטרה הוראה כי כל שוטר בכל דרגה, יהיה רשאי במהלך המשמרת, להסיר דגלים של הרשות הפלסטינית, בהסתמך על כך שהנפת דגל אש"ף הינה תמיכה באירגון טרור.

 



0 תגובות